logo

برگزاری نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور

25 اردیبهشت 1402

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، محمد حسین شفیق مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور با تقدیر از شرکت مدیران روابط عمومی‌ها این نشست را مقدمه‌ای برای آشنایی و هم‌افزایی بین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی دانست و افزود: در مناطق آزاد و ویژه تاکید بر ارائه محصولات باکیفیتی است که پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این مناطق را معرفی می‌کند.

وی یاد آور شد: دنیا وارد مرحله جدیدی از جنگ رسانه‌ای شده‌ است که در آن مدیران روابط عمومی باید علاوه بر برجسته‌سازی پتانسیل مناطق و شرکت در ورکشاپ‌ها و کلاس‌های بازآموزی محصولات خبری خود را کیفی سازی کنند. باید بتوانیم از ابزار و تکنیکهای رسانه‌ای برای بیان ظرفیت های موجود بهره گیریم.

شفیق ادامه داد: رسانه‌ها تا حد امکان باید اشکالات خبری در تولیدات رسانه ای را کاهش داده و مشارکت فعالانه در این بخش داشته باشند.

شفیق خواستار برگزاری جشنواره‌ای دائمی از محصولات خبری روابط عمومی‌ها شد و اظهار کرد: در این جشنواره محصولات برتر معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

بر پایه این گزارش مدیران روابط عمومی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در نخستین روز از برنامه شورای هماهنگی این مناطق با حضور در مجتمع بندری کاسپین در جریان فرآیند نقل و انتقال و تخلیه و بارگیری کالا قرار گرفتند.

 سپس آنها در کارگاه آموزشی سواد رسانه با سرفصل جهاد تبیین ، اخلاق در رسانه و اقناع شرکت کردند و مدیران روابط عمومی‌ها در مورد دروازه بانی خبر آموزش‌ دیدند.

ثبت نظر جدید

نظرات کاربران ( 0 نظر )